Группа продленного для №1

Изображение


Мэта: стварэнне ўмоў для развіцця асобістых  якасцяў дзіцяці, фарміраванне яго грамадскай культуры, сукупнасці галоўных жыццёвых каштоўнасцяў, навыкаў зносін.

Рэалізацыя пастаўленай мэты будзе ажыццяўляцца  з дапамогай рашэння наступных задач:

— арганізацыя для дзіцяці ў пазаўрочны час цікавых заняткаў у коле аднагодкаў;

— абароны дзіцяці ад прамых і агрэсіўных асацыяльных уплываў;

— арганізацыі вольнага часу дзяцей з улікам іх інтарэсаў і схільнасцей, разнастайнай развіццёвай дзейнасці дзіцяці;

— фарміраванне ў вучняў міжасобасных адносін, талерантнасці, навыкаў самаадукацыі і  развіццё іх творчых здольнасцяў.

— стварэнне ўмоў для фізічнага, інтэлектуальнага, маральнага і духоўнага развіцця дзяцей.

— павышэнне сацыяльнай актыўнасці навучэнцаў, іх самастойнасці і адказнасці ў арганізацыі жыцця дзіцячага калектыву і соцыума.

— развіццё агульнай культуры школьнікаў праз далучэнне да беларускай нацыянальнай культуры, звычаяў і традыцый.


АСНОЎНЫЯ НАПРАМКІ ВЫХАВАЎЧАЙ ДЗЕЙНАСЦІ:

 1. Грамадзянска-патрыятычнае і ідэалагічнае выхаванне;

 2. Выхаванне культуры бяспечнай жыццядзейнасці;

 3. Эстэтычнае выхаванне;

 4. Выхаванне культуры здаровага ладу жыцця;

 5.  Выхаванне культуры самапазнання і самарэгуляцыі асобы;

 6.  Выхаванне культуры побыту і вольнага часу;

 7. Працоўнае і прафесійнае выхаванне;

 8. Маральнае і экалагічнае выхаванне;

 9. Гендэрнае выхаванне;


Нашы заняткі


<iframe allowfullscreen=»true» frameborder=»0″ height=»500″ mozallowfullscreen=»true» src=»https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vRGmwxPhBAEbDsxJtqmUoqrsR1NlqKN4_PVZpy7bHq2sN8rab9OF4Rh6pjQ_H4wFXcHR3liy4Q1nXoW/embed?start=true&loop=true&delayms=3000″ webkitallowfullscreen=»true» width=»700″></iframe>

Сегодня в группе продлённого дня учащиеся  1-2 классов отправились в творческую мастерскую “Мы конструируем”. Хоть конструирование для детей- достаточно сложный вид занятий, но это не мешает ему быть увлекательным, развивать ряд полезных навыков и умений. Цель нашего занятия: закрепление навыков конструирования, обучение сочетанию в постройке деталей по форме и цвету. В ходе занятия дети закрепили навыки скрепления деталей и навыки построения устойчивых и симметричных моделей. Учащиеся вспомнили и повторили правила групповой и парной работы.

      В итоге сконструировали и построили разнообразные по форме и размерам конструкции. Было очень увлекательно и весело!


Спіс вучняў

Прозвішча, імя вучня

Хатні адрас

1

Адамовіч Арцём

аг.Граўжышкі

2

Багдановіч Марына

аг.Граўжышкі

3

Бутрымовіч Аляксандр

в. В.Вайшнарышкі

4

Відзевіч Лізавета

аг.Граўжышкі

5

Гарлуковіч Арсеній

аг.Граўжышкі

6

Гарлуковіч Дамініка

аг.Граўжышкі

7

Жылінскі Максім

аг.Граўжышкі

8

Заварзіна  Мілана

в. Ралаўшчына

9

Камінская Дар’я

в. В.Вайшнарышкі

10

Мацкевіч Юлія

в. Клявіца

11

Мордас Любоў

аг.Граўжышкі

12

Палачаніна Дзіяна

в. Луды

13

Скадорва Андрэй

аг.Граўжышкі

14

Чаламбітка Валерыя

в. Шчапанавічы

15

Шчыкно Глеб

аг.Граўжышкі

16

Янкоўскі Ягор

аг.Граўжышкі

                                                            

    


                                               


Распарадак дня

7.40 –8.20   –   прыём, дзяжурства,  ранішняя гімнастыка;

8.20-8.30     – падрыхтоўка да заняткаў;

8.30 – 9.15  –   заняткі;

9.15 –9.25    –  снеданне;

9.25 — 12.05  – заняткі;

12.05 -12.25 –  падрыхтоўка да абеду, абед;

12.25 — 13.10 – заняткі;

13.10 — 13.30  — прагулка;

13.30 –15.30 – сон, самападрыхтоўка;

15.30 – 15.45 – пад’ём, гігіенічныя працэдуры;

15.45 – 16.00 — полудзень;

16.00 –16.50 –гульні, заняткі па інтарэсах;

16.50 – 18.00 – прагулка;

17.45 – 18.00 —  адыход дзяцей дадому; 


Падвоз дзяцей:

15.56 — агр.Граўжышкі вул. Навасёлкаўская, в.Шчапанавічы,

 в. В.Вайшнарышкі;

16.27—  в.Луды , в.Клявіца;

16.55 —  в. Ралаўшчына;