Мэта: стварэнне ўмоў для развіцця асобістых якасцяў дзіцяці, фарміраванне яго грамадскай культуры, сукупнасці галоўных жыццёвых каштоўнасцяў, навыкаў зносін.
Рэалізацыя пастаўленай мэты будзе ажыццяўляцца з дапамогай рашэння наступных задач:
— арганізацыя для дзіцяці ў пазаўрочны час цікавых заняткаў у коле аднагодкаў;
— абароны дзіцяці ад прамых і агрэсіўных асацыяльных уплываў;
— арганізацыі вольнага часу дзяцей з улікам іх інтарэсаў і схільнасцей, разнастайнай развіццёвай дзейнасці дзіцяці;
— фарміраванне ў вучняў міжасобасных адносін, талерантнасці, навыкаў самаадукацыі і развіццё іх творчых здольнасцяў.
— стварэнне ўмоў для фізічнага, інтэлектуальнага, маральнага і духоўнага развіцця дзяцей.
— павышэнне сацыяльнай актыўнасці навучэнцаў, іх самастойнасці і адказнасці ў арганізацыі жыцця дзіцячага калектыву і соцыума.
— развіццё агульнай культуры школьнікаў праз далучэнне да беларускай нацыянальнай культуры, звычаяў і традыцый.
АСНОЎНЫЯ НАПРАМКІ ВЫХАВАЎЧАЙ ДЗЕЙНАСЦІ:
1. Грамадзянска-патрыятычнае і ідэалагічнае выхаванне;
2. Выхаванне культуры бяспечнай жыццядзейнасці;
3. Эстэтычнае выхаванне;
4. Выхаванне культуры здаровага ладу жыцця;
5. Выхаванне культуры самапазнання і самарэгуляцыі асобы;
6. Выхаванне культуры побыту і вольнага часу;
7. Працоўнае і прафесійнае выхаванне;
8. Маральнае і экалагічнае выхаванне;
9. Гендэрнае выхаванне;
Нашы заняткі
<iframe allowfullscreen=»true» frameborder=»0″ height=»500″ mozallowfullscreen=»true» src=»https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vRGmwxPhBAEbDsxJtqmUoqrsR1NlqKN4_PVZpy7bHq2sN8rab9OF4Rh6pjQ_H4wFXcHR3liy4Q1nXoW/embed?start=true&loop=true&delayms=3000″ webkitallowfullscreen=»true» width=»700″></iframe>
Сегодня в группе продлённого дня учащиеся 1-2 классов отправились в творческую мастерскую “Мы конструируем”. Хоть конструирование для детей- достаточно сложный вид занятий, но это не мешает ему быть увлекательным, развивать ряд полезных навыков и умений. Цель нашего занятия: закрепление навыков конструирования, обучение сочетанию в постройке деталей по форме и цвету. В ходе занятия дети закрепили навыки скрепления деталей и навыки построения устойчивых и симметричных моделей. Учащиеся вспомнили и повторили правила групповой и парной работы.
В итоге сконструировали и построили разнообразные по форме и размерам конструкции. Было очень увлекательно и весело!
Спіс вучняў
№ | Прозвішча, імя вучня | Хатні адрас |
1 | Адамовіч Арцём | аг.Граўжышкі |
2 | Багдановіч Марына | аг.Граўжышкі |
3 | Бутрымовіч Аляксандр | в. В.Вайшнарышкі |
4 | Відзевіч Лізавета | аг.Граўжышкі |
5 | Гарлуковіч Арсеній | аг.Граўжышкі |
6 | Гарлуковіч Дамініка | аг.Граўжышкі |
7 | Жылінскі Максім | аг.Граўжышкі |
8 | Заварзіна Мілана | в. Ралаўшчына |
9 | Камінская Дар’я | в. В.Вайшнарышкі |
10 | Мацкевіч Юлія | в. Клявіца |
11 | Мордас Любоў | аг.Граўжышкі |
12 | Палачаніна Дзіяна | в. Луды |
13 | Скадорва Андрэй | аг.Граўжышкі |
14 | Чаламбітка Валерыя | в. Шчапанавічы |
15 | Шчыкно Глеб | аг.Граўжышкі |
16 | Янкоўскі Ягор | аг.Граўжышкі |
Распарадак дня 7.40 –8.20 – прыём, дзяжурства, ранішняя гімнастыка; 8.20-8.30 – падрыхтоўка да заняткаў; 8.30 – 9.15 – заняткі; 9.15 –9.25 – снеданне; 9.25 — 12.05 – заняткі; 12.05 -12.25 – падрыхтоўка да абеду, абед; 12.25 — 13.10 – заняткі; 13.10 — 13.30 — прагулка; 13.30 –15.30 – сон, самападрыхтоўка; 15.30 – 15.45 – пад’ём, гігіенічныя працэдуры; 15.45 – 16.00 — полудзень; 16.00 –16.50 –гульні, заняткі па інтарэсах; 16.50 – 18.00 – прагулка; 17.45 – 18.00 — адыход дзяцей дадому; |
Падвоз дзяцей:
15.56 — агр.Граўжышкі вул. Навасёлкаўская, в.Шчапанавічы,
в. В.Вайшнарышкі;
16.27— в.Луды , в.Клявіца;
16.55 — в. Ралаўшчына;